2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 110

  1. Szívem szíveddel együtt dobban, nem szerethet nálam senki jobban.
    Olyan vagy nekem, mint egy édes virág. Többet érsz nekem, mint az egész világ!

  2. Ha az égen lemegy a nap, te akkor is mindig az eszemben vagy.
    Te vagy reménységem csillaga, és e csillag nélkül sötét az éjszaka.

  3. Ne akarj magadnak kincset, gazdagságot, kívánj inkább velem igaz boldogságot. Nézd a fecskepárt, s megérted a dolgot, mily apró fészke van,
    mégis milyen boldog.

  4. Aki azt mondja szeret, talán igaz lehet. Aki azt mondja imád, sose hidd szavát.
    De aki nem szól, csak mélyen a szemedbe néz, annak a szívében örökre élsz.

  5. Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, tüzes csókod perzselését érzem ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!

  6. Eljöttem érted, mert szeretlek téged, reszket az ajkam, hogy ajkadhoz érjek,
    hogy öleljelek, hogy szorítsalak, tüzes ajkaimmal lágyan csókoljalak.

  7. Bizalom nélkül boldog nem lehetsz soha, boldogság nélkül az élet mostoha.
    Bízzál mindig abban, akit szíved szeret, az életben boldog csak akkor lehetsz.

  8. Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett ajkamon... karomba zártalak, arcom tűzben égett, éreztem, hogy szeretsz, s én szeretlek téged.

  9. Mikor szívünk először összedobbant, mikor szemed rám nézve lángra lobbant, mikor első csókod ajkamra égett, én már akkor éreztem, meghalok érted.

  10. Nézz a szemembe és a szívembe látsz. Ölelj magadhoz, hogy ne múljon a varázs. Fogd meg a kezem és ne engedj el soha, Te vagy az életemben
    a legnagyobb csoda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése