2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 160

  1. Kicsi szívem Érted dobog, Érted
    égnek a csillagok, Érted süt a
    nap az égen, Érted élek én is régen.
    Te vagy kicsi szívem vágya, Veled
    lenni, azt kívánja!

  2. Hiába tagadnám régóta szeretlek,
    könnyeim titokban teérted peregnek.
    Kértem a jó Istent tanítson feledni,
    válasza az volt:
    Téged kell szeretni!!

  3. Öröm és bánat együtt van a
    szívemben, egy könnycsepp
    csillan meg a szememben. Ha
    megkérdeznéd mi bajom,csak
    annyit mondanék:
    HIÁNYZOL,de nagyon!!!!

  4. Ösvény voltál s mélybe húztál.
    Megbántottál s összezúztál!
    Csókod ízét még itt érzem a
    számon,de rád már hiába vágyom!

  5. Szeretném ha szeretnél,
    két kezeddel megölelnél,
    szép ajkaddal csokolgatnál,
    és közben ápolgatnál!

  6. Halkan kopog az eső az ablakon,
    bár lenne minden cseppje csókod
    az ajkamon.Dörög,villámlik,háborog
    az ég,nem tudom meddig bírom
    nélküled még...

  7. Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra,
    1 óra 60 perc. Azt nem tudtam,
    hogy 1mp nélküled maga az
    örökkévalóság!

  8. Egy tanács...vigyázz magadra.
    Egy kérés...ne változz meg.
    Egy kívánság...ne felejts el.
    Egy hazugság...nem szeretlek.
    És egy igazság...borzasztóan
    hiányzol!

  9. Kezem,kezed nélkül,mint virág
    illat nélkül,ajkam ajkad nélkül,
    mint hajnal harmat nélkül,
    üres vagyok nélküled, mint víz
    nélkül a tengerek.
  10. Szeretlek és szeretni is foglak,
    míg át nem adlak egy néma sírnak,
    igaz ott is van élet,de én ott sem
    fogok mást szeretni CSAK TÉGED!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése