2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 90

  1. Felforrósodik a levegő, kikapcsol az agy, zakatol a szív,
    a kéz meg veszettül remeg... Akivel most ez történik, sms-t küld neked.

  2. Ha az érintésed fájna, és a pokolba jutnék érte, akkor is csak veled lennék,
    s nevetnék a tűzben.

  3. Ezt az sms-t küldd el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz, vagy akit meg szeretnél kapni, aztán gondolkodj el azon, hogy te miért kaptad.

  4. Fontos üzenetem van számodra: amikor írom, rád gondolok, amikor küldöm,
    rád gondolok, amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok.

  5. Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam,
    hogy egy pillanat nélküled maga az örökkévalóság.

  6. Éjjeli pillangó repked a fényben, emberek szemére álmot hoz szépen.
    Elküldtem hozzád én is a lepkémet, lesse meg a titkod, kié a szerelmed.

  7. Elhagytál, mert nem szerettél, mások játékszere lettél. Naív voltam, nem tagadom, ezt a leckét megtanulom. Soha téged nem feledlek,
    legközelebb jól átverlek.

  8. Ma jobban szeretlek, mint ahogy a tegnap szerettelek, de kevésbé mint ahogy holnap foglak szeretni.

  9. Minden éjjel velem hálsz, szerelmes szavakra, forró csókokra vársz.
    Simogató pillantásod érzem arcomon... Milyen kár, hogy csak álmodom.
  10. Úgy szeretnék néha vándor felhő lenni, suttogó széllel, hozzád elrepülni.
    Szép szemedbe nézni, csókolni a szádat, s veled tölteni hosszú éjszakákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése