2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 220

  1. Oly üres nélküled az ágy,
    Oly forró irántad a vágy,
    Oly édes minden csók, mely
    éget, Hisz tudod, nagyon
    SZERETLEK én téged.

  2. Tudom, hogy e csönd érzelmeket
    takar, Tudom, minden gondolat
    el?tör majd hamar, Tudom, hogy
    az érzelem széttöri a gátat,
    Tudom, hogy a némaság öleli
    a vágyat.

  3. Szeretnék egy könnycsepp lenni,
    szemeidben megszületni, orcádon
    végiggördülni,ajakid közt
    meghalni...

  4. Meséld el, ha bánt valami,
    hisz te számomra vagy valaki.
    Én mindig meghallgatlak, még
    meg is vigasztallak. Bár tudom,
    hogy mi bánt téged, mégis
    oszd meg velem, kélek.

  5. Hiába imádlak, hiába
    szeretlek, más nézi tüzét
    ragyogó szemednek. Elüzted
    at álmom, mert másé az
    ajkad. Tiéd volt a szívem,
    de te nem akartad!!

  6. Az égen már ragyognak a
    csillagok,
    Én az ágyikóm felé
    ballagok,
    Behunyom a szemem,
    és én boldog vagyok,
    Mert álmaimban,te velem vagy,
    és én veled vagyok...

  7. Rúzsos szám a szádra tapad,
    körmeim testedbe vájják az utat.
    Perzselő vérem tűzzé válik,
    ajkam lassan csókjaidra vágyik.
    örült vagyok, mert örülten szeretlek,
    nincs akadálya a brutális szexnek!

  8. Szertni valakit az élet legszebb
    dolga, mely néha fájdalmat okoz
    de alapvetően élni nélküle nem
    érdemes! Szeretni téged
    maga az értelem!

  9. Ha majd egyszer szerető szívre vágysz,
    s ha nem találsz se közel se távol,
    gyere oda ahova engem temettek,
    ott a fűszál is azt súgja, hogy:
    NAGYON SZERETLEK!

  10. Öröm és bánat együtt van a szívemben,
    egy könnycsepp csillan meg a szememben.
    Ha megkérdeznéd mi a bajom csak annyit
    mondanék, HIÁNYZOL de nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése