2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 50

  1. Nézem a napot és téged látlak, nézem a Holdat és téged látlak, nézem a felhőket
    és téged látlak... menj már arrébb, mert nem látok tőled semmit.

  2. Puszi a pocidra, és 1 arasszal lejjebb...

  3. Legszívesebben a kedvenc ízű gumicukrod lennék...

  4. Cukor ment a szemembe? Vagy tényleg ilyen édesen nézel ki?

  5. Olyan szenvedélyesen szeretlek, hogy szerelmem nagy részét el kell rejtem,
    nehogy rád nehezedjen a súlya.

  6. Pici erdőben pici nyuszi, pici szádra pici puszi. Egy bűnöm van, nem nagy vétek,
    2 szó az egész: Szeretlek Téged!

  7. Szeretlek mint, Zanziban az Eretnek és Xantusban az Yvarsejt!
    Olvasd össze a Nagy betűket, és megtudod, mit gondolok én terólad!

  8. Beleültem... egy kicsit féltem! Széttártam, majd behelyezte, ki-be mozgatta és utána kihúzta! Egy kicsit véreztem... hisz ez volt az első... foghúzásom.

  9. Megérintettem. Olyan kemény volt és hatalmas... de erőt vettem magamon,
    és nem kaptam be. Finoman lehúzogattam a bőrt róla, majd szopogatni kezdtem.
    Az őszibarackot.
  10. Az öngyilkosság egyetlen elfogadható módja, ha halálra szeretkezed magad. Ha meg akarsz halni, hívj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése