2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 130

  1. Van, ki gyönyörű. Van, kit észre kell venni. S van, ki attól szép, hogy hasonlít egy csúfra, akit szeretek.
  2. Kivánom a tested mely vágytol remeg! Kivánom csábitó ölelésed, érzéki érintésed! Kivánom mézédes csókod melyel testem borítod! Kivánom, hogy újra itt legyél, mélyen a szemembe nézz!
  3. Szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett, minden édes csókot a számon felejtett. De akkor tenne velem igazán szépet, hogyha örökre nekem adna téged.
  4. Úgy szeretnék néha vándor felhő lenni, suttogó széllel, hozzád elrepülni. Szép szemedbe nézni, csókolni a szádat, s veled tölteni hosszú éjszakákat.
  5. Féltelek! Ha tehetném, vigyáznám minden léptedet. Vigyáznék rád, mint egy angyal, hiszen Te vagy, aki akkor is hiányzik, mikor ébred a hajnal.
  6. Kis pillangó száll most az éjben, minden ember szemére álmot hoz szépen. Elküldtem hát hozzád adja át a csókom, igy csukódjon le a szemed, ajkammal ajkadon.
  7. Holdfény, ha érint én simogatlak, millió csillagként én csókolgatlak, fák halk suttogásával azt üzenem néked, hogy mindennél jobban SZERETLEK TÉGED!
  8. Te azért születtél, hogy szeressenek, Én azért, hogy téged szeresselek. S csak annyit ér az életem amennyi boldogságot adsz énnekem!
  9. A nap vigyázzon rád ha nem vagyok veled! A hold kísérjen utadon ha nem fogom kezed. A szél derüljön mikor nevetsz, de én legyek akit igazán szeretsz!
  10. Te vagy nekem a szerelem megtestesítője, Te vagy szerelmes szívem örök köszöntője. Te vagy kivel gondolatom mindennap kel, Te vagy kinél fáradt lelkem pihenőre lel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése