2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 200

  1. Leszáll az est,jön egy manó,édes álmot
    hozó.Piciny zsákja vállát nyomja,
    aludni fogsz,ő már tudja.Bebújik
    melléd az ágyba,s füledbe súgja:
    jó éjt Te Drága!

  2. Reggel ha felébredsz észre fogod venni,
    édes kis szobádból hiányzik valaki.
    Azt hogy ott jártam megtudhatod könnyen,
    hófehér párnádon megcsillan a könnyem!

  3. Szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett,
    minden csókot a számon felejtett.
    Még csak akkor tenne igazán szépet,
    ha örökre nekem adna Téged!

  4. Szeretnék könnycsepp lenni,Szemedben
    megszületni,lefolyni lassan arcodon,
    elégni forró ajkadon.Fáj és éget pedig
    csak két szó:SZERETLEK TÉGED!!!

  5. A Lélek bántalmai,olyanok,mint a
    test sebei:akármilyen gondosan
    gyógyítjuk is,forrasásuk
    mindig+látszik,s mindig az a feszély
    fenyegeti,h ismét felfakadnak.

  6. Sosem tudtam eddig, milyen szép az élet,
    mióta ismerlek, azóta élek! Szívem
    lágyan összedobban, szeretlek téged
    napról-napra jobban.

  7. Higgyj mindent, csak azt ne, hogy feledlek!
    Feledj mindent,csk azt ne hogy szeretlek!

  8. Az élet akkor szép, ha valaklt szeretsz,
    de kín, ha viszont nem szeretnek.

  9. Elvitted tőlem a napot, a holdat & minden
    csillagot. Többet Szivárványtsem láthatok,
    nem mámorítanak illatok. Nélkülük még
    elvagyok, de én nélküled meghalok!

  10. Mikor szívünk elöször összedobbant, mikor
    szemed rám nézve lángra lobbant,mikor
    első csókod ajkamon égett, én már akkor
    ugy éreztem, MEGHALOK ÉRTED!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése