2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 190

  1. Ha majd egyszer síromnál állsz,
    s engem többé soha nem látsz,
    írd a porba csendesen,
    őt valaha szerettem

  2. Kívánlak, kellesz nekem, ágyba akarlak
    húzni,megizzasztani, úgy, hogy
    beleremegj, egész tested lázba égjen,
    előbb-utóbb úgyis az enyém leszel!
    Üdv az infulenza!

  3. Millió csók a szádra, de ha a lelked
    nem bánja, adok a tested más tájára,
    oda ahova a legjobban várod és elérjük
    együtt a MENNYORSZÁGOT!!!

  4. A madarak csinálják, a méhek csinálják,
    a lepkék csinálják. Csináljuk mi is?
    ÁÁÁ hagyjuk! Úgy sem tudunk repülni!

  5. Megpróbáltalak levegőnek nézni,de
    rájöttem,hogy levegő nélkül nem
    tudok élni!

  6. Szeretnék a szél fuvallatával simogatni,
    szeretnék a nap sugarával melegíteni,
    szeretnék én a levegő lenni,
    mert szeretnék mindig Veled lenni!

  7. Képtelenség szavakkal kifejezni,
    mennyire szeretném ha most itt
    lennél velem! Ezért nem mondok
    mást, csak annyit:
    Hiányzol Szerelmem!

  8. A szerelem olyan mint egy gyönyörű
    virág, csak az a baj, hogy a szakadék
    szélén nyílik!

  9. Tedd a kezed a homlokomra, mintha kezed
    kezem volna. Úgy őrizz, mint ki gyilkolna,
    mintha éltem élted volna. Úgy szeress,
    mintha jó volna, mintha szívem szíved volna.

  10. Összedőlhet fenn a magas ég,leomolhat
    minden ami ép.Egy fontos , hogy TE szeress,
    minden más semmiség!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése