2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 260

1. Szeretnék az álmod lenni, alvásodban veled lenni, szeretnék a pilláidon, minden éjjel megpihenni, s álmot hozó csókjaimat ajkadra lehelni...

2. Azt álmodom velem lehetsz, azt álmodom még mindig szeretsz...

3. A szüleid biztosan tolvaj űrhajósok voltak, akik elloptak 2 csillagot az égről, és odaadták neked, hogy ezek ragyogjanak a szemedbõl, amikor rám nézel. :)

4. Melletted lenni minden vágyam, csókolni tested puha forró ágyban! Szerelmes szavakat suttogni füledbe, szeretlek míg élek kedvesem örökre!

5. Nézz a szemembe és a szívembe látsz. Ölelj magadhoz, hogy ne múljon a varázs. Fogd meg a kezem és ne engedj el soha, Te vagy az életemben a legnagyobb csoda.

6. Szeretnék nevetni, szívből ölelni, apró csókokat arcodra lehelni, minden reggel melletted ébredni, és édes csókkal álmodból ébreszteni.

7. Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett ajkamon... karomba zártalak, arcom tűzben égett, éreztem, hogy szeretsz, s én szeretlek téged.

8. Kértem az Istent, engedjen feledni, de az volt a válasz: Téged kell szeretni!

9. Gyönyörű álmom volt az éjjel, egy csillag szeretkezett a holdfénnyel. De ez nem álom, hanem valóság, ott én voltam és te voltál.

10.Bizalom nélkül boldog nem lehetsz soha, boldogság nélkül az élet mostoha Bízzál mindig abban, akit szíved szeret, az életben boldog csak akkor lehetsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése