2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 30

  1. Indulj el sms-em gyönyörű utadra, keresd meg a kedvesem a messzi távolban.
    Ha meglátod, repülj a kezébe, mondd meg neki, fáj a szívem érte.

  2. Valahol messze, valahol távol, valaki szíve teérted lángol. Emléked egy hű szív hűségesen őrzi, ha te is szereted, írjál választ neki.

  3. Miért csukjuk be a szemünket amikor alszunk... amikor álmodunk... amikor csókolózunk? Mert a legkülönlegesebb dolgok nem láthatók...
    ...ha becsukom a szemem, téged látlak.

  4. Egy fiú és egy lány lehetnek barátok, de megtörténhet, hogy egymásba esnek. Lehet csak egy időre, lehet rossz időpontban, lehet, hogy túl későn,
    de az is lehet, hogy örökre.

  5. Láttam havat májusban, angyalokat az égben, láttam olyan dolgokat, amelyekről mások csak álmodnak... de sohasem láttam még nálad édesebbet, istenibbet.

  6. Azt mondták, hogy esett az eső mikor megszülettél. De nem esett, csak Jézus sírt, mert elveszítette a leggyönyörűbb angyalát.

  7. Küldtem egy angyalt, hogy vigyázzon rád. De visszajött és azt mondta, hogy az angyalok nem vigyáznak egymásra.

  8. Apád egy tolvaj... mert ellopta a csillagokat az égről és elhelyezte őket
    a gyönyörű szemedbe.
  9. Neked adnám legszebb kincsem, de rájöttem, hogy nem lehet...
    nálad maradt örökre. Nézz bele a tükörbe!
  10. Azt akarom, hogy enyém légy, mint Róbert Gidáé Micimackó. De Te ne félj semmitől, mint Malacka, mert én vigyázok Rád, mint a bátor Tigris.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése