2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 170

  1. Ha egy könnycsep legördül arcomon,
    az azért van, mert hiányzol nagyon,
    a hiányod megszokni soha se fogom,
    mert itt élsz szívemben, s ez jó nagyon!!

  2. Szemembe nézz, Szívembe látsz,
    Ha szerelmet kérsz ott mindig
    találsz. Csak annyit mondj:
    SZERETLEK ÉN! S ez lágyabban
    cseng mint száz költemény!

  3. Szeretnék Veled lenni egy éjszakán,
    bevallani, hogy szeretlek igazán!
    Nézni csendben két gyönyörű
    szemed, egy forró csók után
    bevallani,hogy nem tudok élni
    nélküled!

  4. Bárhol is jársz, melletted ott
    vagyok, vigyázok Rád, ha alszik
    angyalod. Egydül nem hagylak
    sohasem, ígérd meg Te is ezt
    nekem!

  5. Szeretnék a szél fuvallatával simogatni,
    szeretnék a nap sugarával melegíteni,
    szeretnék én a levegő lenni,
    mert szeretnék mindig Veled lenni!

  6. Ne haragudj rám, ha titokban
    imádlak, elsuttogom neved
    hervadó virágnak. Nyári estén
    a csillagok csak Rólad mesélnek,
    ne haragudj rám, ha fáj a szívem
    Érted!

  7. Kicsiny szívem ÉRTED doban,
    úgy zakatol majd felrobban!
    Ez a szív csak ÉRTED remeg,
    mert azt mondja, hogy
    nagyon SZERET!

  8. Gyönyörű álmot láttam az éjjel,
    egy csillag szeretkezett a holdfénnyel.
    Felébredtem s rájöttem ez tény,
    Te voltál a csillag, én pedig a fény!

  9. Úgy szeretnék sokszor vándor
    felhő lenni, suttogó széllel
    hozzád elrepüni. Szép szemedbe
    nézni, csókolni a szádat, Veled
    tölteni hosszú éjszakákat.

  10. Jött egy manó, apró, álmot hozó.
    Kicsiny zsákja vállát nyomja, aludni
    fogsz, Ő már tudja. Bebújik melléd az
    ágyba, s füledbe súgja, jó éjt
    te DRÁGA!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése