2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 210

  1. Hidd el egyszer elmegyek, mindörökre
    elmegyek. Szíved fáj majd, lelked sajog,
    de okát nem találod.Mig rádöbbensz 1
    hajnalon könny csorog le arcodon!

  2. Ha kinézel az ablakon és felnézel az
    égre, Rád ragyog majd sokezer csillag
    fénye.Köztük én is ott lleszek, s
    nézek le Rád, onnan kivánok neked
    Jó Éjszakát!

  3. Fáj az emlék, mégis öröm, álmaimban
    minden percem veled töltöm. Nem tudlak
    nem is foglak elfeledni,kár hogy igy
    kellett megtanulnom szeretni!

  4. Fáj a lét a létezés, a fekvés és az
    ébredés. Fáj a mult és fáj a jelen,
    mindez azért, mert nem vagy itt velem!

  5. Addig vagy boldog, mig van aki
    szeret, ki bajban megfogja kezedés
    hogy milyen fontos is neked csak
    akkor tudod, ha már nincs veled.

  6. Egy gyöngéd ölelés, mi elfeledtet
    mindent, csak a pillanatnak élj,
    mi megér minden kincset!1 forró
    csók mely tüzes a vágytól, érzem
    öröké hozzád láncol.

  7. Örülj az életnek,mosolyogj sokat,
    találd meg a boldogsághoz vezet?
    utat!Olyanná válj,amilyen szeretnél
    lenni,s tudd,hogy én örökké foglak
    szeretni!

  8. Csendes kis éjszakán tekints fel
    az égre, gondolj egy szeret? szívre.
    De ne gondoldd, hogy e szív meg fog
    csalni, inkább a szívedért képes
    lesz meghalni!

  9. Szeretnéd, ha szeretném, amit
    szeretnél? Mert Én szeretném,
    ha szeretnéd, amit Én szeretnék!
    Na, akkor mostmár CSÓK
    ahová szeretnéd!:)

  10. Nem tudom, hogy mondjam el,
    mindazt, amit érzek, Hidd el,
    hogy csak TE vagy, és én érted
    élek, Nem tudom, miért fáj,
    de fáj a messzeséged,
    Minden percben hiányzol,
    én úgy SZERETLEK téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése