2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 270

1. Eljöttem érted, mert szeretlek téged, reszket az ajkam, hogy ajkadhoz érjek, hogy öleljelek, hogy szorítsalak, tüzes ajkaimmal lágyan csókoljalak.

2. Te vagy a Nap, mely lenyugszik este, Te vagy a Hold, az éjszaka teste. Te vagy a csillag, mely szememben ragyog, elárulom neked, hogy szeretlek nagyon.

3. Szükségem van a napra, a csillagokra, a holdra és rád. A napra nappal, a holdra és a csillagokra éjszaka, Rád pedig örökké!

4. Ha porba írunk valamit, elfújja a szél, de ha a szívünkbe véssük, örökké él. Én a szívembe véstem egy szót s egy nevet! A szó: Szeretlek! A név: a te neved!

5. Valakit megszeretni egy pillanat is elég, de felejteni egy élet is kevés...

6. Írok valakinek, aki nem is várja, ki könnyes szemem álmában sem látja. Írok, ha megtiltod, ha össze is téped, de jusson eszedbe: SZERETLEK TÉGED

7. Ahogy most én érzek irántad, nem vágyott rád így soha még senki. Vágyom rád a halálomig... Nem tud téged más így szeretni!

8. Mint enyhe tavasznak szende ibolyája, legyen az életed mindig a boldogság tanyája. Hervadás ne érje egyetlen reményed, kit kis szíved óhajt, legyen vőlegényed.

9. Ameddig szeretsz, én addig élek. De kérlek szeress, mert meghalni félek.

10. Szeretlek te helyes szerelmes. E reggeled legyen szép és kedves, rengeteg "e"-vel, melyeket szerelmes szerelmed SMS-ében képezett e (remek) szerelmed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése