2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 290

1. A világ számára csak egy személy vagy, de számomra te vagy a világ.

2. Megszeretni valaki egy perc is elég, de elfeledni egy élet is kevés.

3. Csak egy percig szeress, míg elmondom, imádlak. Csak egy óráig szeress, míg megsúgom, kívánlak. Szeress egy napig, míg csókolni tudlak. Szeress egy életen át, és én is mindig szeretni foglak.

4. Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem, hogy levegő nélkül nem tudok élni.

5. Mit ér ezer szó, mely nem tőled hallható? Mit ér a sok csillag, ha nem veled látható? Mit érnek az órák? Mt érnek a percek? Ha mindezek nélküled telnek.

6. Szívem szíveddel együtt dobban, nem szerethet nálam senki jobban. Olyan vagy nekem, mint egy édes virág. Többet érsz nekem, mint az egész világ!

7. Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, tüzes csókod perzselését érzem ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!

8. Eljöttem érted, mert szeretlek téged, reszket az ajkam, hogy ajkadhoz érjek, hogy öleljelek, hogy szorítsalak, tüzes ajkaimmal lágyan csókoljalak.

9. Szemed csillogása, mosolyod ragyogása, szívemben az örök boldogság forrása. Forró szellő suhan keresztül testemen, s suttogja, hogy te vagy az egyetlen.

10. Nem érhetek hozzád, nem fekhetek melléd, nem súghatom oda: csókolj, mert kell még! Te lettél volna a legszebb örömöm, s ha veled álmodom azt is köszönöm!

300 db Szerelmes sms eddig! De hamarosan folytatjuk! Üdvözlettel SZERELMESSMSÜZENET TEAM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése