2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 70

  1. Gratulálunk! Ön azon szerencsések egyike, akik elnyerték a Buja Vágyak szexvonal Leghűségesebb Ügyfele címét. Nyerteseink pontos nevét, címét a napilapok közlik.

  2. Mikor ezt az sms-t olvasni kezded, a küldője szívesen megfogná a segged. Mosolyodból ítélve tetszik az ötlet, kipróbálhatnánk egy kicsivel többet?

  3. Mosolyog a felhő, mosolyog az ég is, ha lefeküdnénk, mosolyognék én is!

  4. Életem nem élhetem, ha nemi életem nem veled élhetem.

  5. Ha hallom a hangod, ha látlak: megkívánlak. Ha nem ...akkor elmúlik.

  6. Aki nálam jobban szeret, nyelje le a Gellért-hegyet!

  7. Kifli vége azért hegyes, hogy te engem jobban szeress!

  8. Te vagy a szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolája!

  9. Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem,
    hogy levegő nélkül nem tudok élni.
  10. A sör egészséges, a vörösbor romantikus, a vodka bódító, a pálinka letaglózó...de csak egy valami tesz igazán részeggé... Te!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése