2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 80

  1. Keresek egy tökéletes párnát. Azt hiszem, hogy valahol a tied mellett van.

  2. Ki az? Ó betűvel kezdődik és borzasztóan szeret? Ó, hát az én vagyok.

  3. Cukor?... Nem! Csoki?... Nem! Gondolkozzunk... Méz?... Hmm... A csudába! Egyszerűen nem jut eszembe semmi, ami olyan édes, mint Te.

  4. Azt mondják, hogy szerelembe csak egyszer lehet esni. De ez nem igaz,
    én minden egyes alkalommal szerelembe esek, amikor rád gondolok.

  5. Ha lemegy a Nap, és feljön a Hold, a lágy esti szélben tücsök zene szól.
    A távolban valaki nézi az eget, s utálja azt, aki melletted lehet.

  6. Tenger partján víz és homok, együtt lenni de szép dolog.
    Együtt vannak, ölelkeznek, minden percben szeretkeznek.
    Álmomban én homok lettem, veled bizony befürödtem!

  7. A bányarém hozzád képest Hamupipőke, de én így is szeretlek.


  8. Kezem kezed nélkül: mint a virág illat nélkül. Ajkam ajkad nélkül: mint a reggel harmat nélkül. Üres vagyok nélküled, mint víz nélkül a tengerek!

  9. Hét csodája van a világnak, öt sarka a pentagonnak, négy levele a lóherének,
    két szemünk van, de belőled csak egyetlenegy van.
  10. Van 25 másodperced, hogy írj nekem. Ebből hátra van 15, és ha az sms-ed nem ér ide 10 másodpercen belül, amiből 8 már le is telt, akkor jössz nekem ezer puszival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése