2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 40

  1. Kicsim, csak azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e izomlázad,
    mert egész nap itt motoszkáltál a fejemben!

  2. Feladok érted mindent. Leszel cserébe a mindenem?

  3. Megnéztem a szótárban a vonzó, a helyes, az édes, és a szexi szavak értelmezését, és nem csodálkoztam rajta, hogy a te neved volt odaírva.

  4. A csók a szerelem beszéde. Kérlek gyere ide és beszélgess velem!

  5. Szeretnék kiscica lenni, öledben megpihenni.
    Dorombolni csendesen, úgy aludni édesen.

  6. Megmondom én neked, mennyire imádlak: reggel, délben, este csak téged kívánlak. Mohó, kínzó vágyam nem oltja el semmi, lemegyek a kocsmába,
    egy jó nagyot inni!

  7. Hidd el, én csak a testedre vágyom! Csukd be a szemed, fogd meg a kezem, szeretkezz velem.

  8. Gyakorlunk matekot? Téged meg engem összeadnánk, ruháinkat levonnák, lábainkat eloszthatnánk, és mi sokszorozódhatnánk!

  9. Neked szól a levelem, kéne egy kis szerelem.
  10. Imádom ha te vagy fölül, így meleget érzek belül. Hosszú ujjaid a fellegekbe visznek, ugye bedőltél e viccnek? Ez nem is lenne uncsi, de sajnos ez a pulcsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése