2010. augusztus 9., hétfő

Szerelmes sms üzenet 190

  1. Üres az ágy, és nem jön az álom,
    nem szól a zene, hiába várom.
    Üvölt a csend és hallgat az élet,
    rám tör egy érzés:
    SZERETLEK TÉGED!

  2. Aki azt mondja szeret,talán igaz
    lehet. Aki azt mondja imád,sose
    hidd szavát. De aki csak áll és
    mélyen a szemedbe néz annak
    szívében örökké élsz!

  3. tudnálak Téged mindörökké szeretni,
    melletted bút, bánatot feledni.
    Nélküled céltalan az életem,csak
    Te kellesz nekem ebben az életben!

  4. Fogy a hold,sápadt fénye kúszik be
    az ablakon.Tüzes csókod perzselését
    érzem ajkamon.Gyengéden símogat
    kezed.Veled szeretnék ébredni,
    mindig csak veled!

  5. Pici erdőben pici nyuszi,pici szádra
    pici puszi!Egy bűnöm van nem nagy
    vétek,2 szó az egész:
    SZERETLEK TÉGED!

  6. Szeretném ha tudnád szeretlek Téged.
    Szeretném ha tudnád,csak Miattad
    élek. Szeretnék a szemedbe mélyen
    belenézni és elmondani:nem tudok
    Nélküled élni.

  7. Szeretném nyelvemmel érezni
    nyelvedet. Szeretném, ha valora
    válna a képzelet! Te légy álmaim
    vágya, s a testem tested
    puha ágya...

  8. Porba írunk valamit elfújja a szél,
    De ha a szívünkbe írjuk örökké ég.
    Én a szívembe véstem egy szót és egy
    nevet.
    A szó:szeretlek, a név a neved.

  9. Te vagy az egyetlen ki örömet okoz,
    nélküled az életem egy bezárt doboz.
    Várom a percet mikor újra látlak, s
    a dobozból kitörnek a titkos vágyak...

  10. Szeretlek mint,
    Zanziban az
    Eretnek és
    Xantusban az
    Yvarsejt!

    Olvasd össze kezdöbetüket és
    megtudod, mit gondolok én terólad!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése